استقبال از خواهرخواندگی تبریز با یکی از شهرهای ایتالیا
استقبال از خواهرخواندگی تبریز با یکی از شهرهای ایتالیا

[ad_1] رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از موضوع خواهرخواندگی تبریز با یکی از شهرهای ایتالیا استقبال می‌کنیم. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی شامگاه امروز در جریان دیدار با سفیر ایتالیا در ایران، اظهار کرد: یکی از خاورشناسان مطرح ایتالیا پس از سفر خود به ایران، اعلام کرده که مردم ایران و ایتالیا […]

[ad_1]

رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از موضوع خواهرخواندگی تبریز با یکی از شهرهای ایتالیا استقبال می‌کنیم.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی شامگاه امروز در جریان دیدار با سفیر ایتالیا در ایران، اظهار کرد: یکی از خاورشناسان مطرح ایتالیا پس از سفر خود به ایران، اعلام کرده که مردم ایران و ایتالیا از یک نژاد هستند و گفته که این موضوع را از منظر فرهنگ و آداب رسوم می‌توان تأیید کرد.
وی ادامه داد: از موضوع خواهرخواندگی تبریز با یکی از شهرهای ایتالیا استقبال می‌کنیم و اعتقاد داریم که این یک اتفاق فرهنگی است و ربطی به برجام ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: می‌توان بین مردم تبریز و یکی از شهرهای ایتالیا بافت فرهنگی ایجاد کرد و با برگزاری هفته فرهنگی ایتالیا در تبریز و بالعکس، مردمان دو طرف با فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر آشنا می‌شوند و با بسط این اتفاق، صلح در دنیا ایجاد می‌شود.
وی افزود: اگر خواهرخواندگی بین تبریز و یکی از شهرهای ایتالیا وجود داشته باشد، می‌توانیم در راستای صلح جهانی و اقدامات فرهنگی قدم برداریم و آثار دانشگاهی و فرهنگی و هنری و … را از طرف ایتالیا به تبریز و بالعکس معرفی کنیم.

[ad_2]