استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد/ ضرورت تغییر و تحول در مدیریت ۸ شرکت  شستا  در استان
استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد/ ضرورت تغییر و تحول در مدیریت ۸ شرکت  شستا  در استان

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۸ شرکت زیرمجموعه شستا در استان، خواستار نوسازی صنایع، توسعه واحدها و تغییر و تحول در مدیریت آنها و انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید با توجه به مزیت‌های استان توسط این مجموعه شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۸ شرکت زیرمجموعه شستا در استان، خواستار نوسازی صنایع، توسعه واحدها و تغییر و تحول در مدیریت آنها و انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید با توجه به مزیت‌های استان توسط این مجموعه شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به شستا که در استان فعالیت دارند، عمدتاً شرکت‌های سودده و قدرتمندی هستند که در وضعیت اقتصادی استان تأثیر بسزایی دارند.

وی، فرسودگی صنایع و ماشین‌آلات را مهم‌ترین مشکل این شرکت‌ها عنوان کرد و خواستار اهتمام ویژه شستا به نوسازی این صنایع و افزایش بهره‌وری آنها شد.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تغییر و تحول در مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه شستا هم‌راستا با سیاست‌ها و خط مشی دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: مدیریت استان آماده هرگونه همکاری برای رشد و بالندگی این شرکت‌ها و نقش‌آفرینی آنها در روند توسعه استان است.
 
وی با اشاره به مشکلات نیروگاه برق تبریز، بر توسعه و تکمیل ظرفیت این واحد و تحول در عملکرد آن تأکید کرد و خواستار اهتمام جدی شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق در استان شد.
 
خرّم همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری شستا در حوزه دامپروری در مناطق مرزی استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌های آذربایجان شرقی، این حوزه مستعد سرمایه‌گذاری پایدار است.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی هم در این دیدار هدف از سفرهای استانی خود را بررسی فعالیت واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا و امکان‌سنجی استفاده از ظرفیت‌های استانی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید اعلام کرد و گفت: معتقدیم که فضای سرمایه‌گذاری باید مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت‌ها باشد و در غیر این صورت به نتیجه نخواهیم رسید.
 
ابراهیم بازیان افزود: بر همین اساس، توجه به سند آمایش استان‌ها در دستور کار است و در این راستا، هیأتی مرکب از هلدینگ‌های ۹ گانه شستا، ظرفیت‌های استان‌ها را بررسی کرده و ضمن مذاکره با مقامات استانی، نتیجه کار خود را به تفاهم‌نامه‌ای میان شستا و استانداران تبدیل می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها، سند ارتباط و تعامل شستا با استان‌هاست، افزود: بخشی از این سند مربوط به توسعه فعالیت‌های موجود، بخشی برای فعالیت‌های جدید و بخشی هم برای کارهای ویژه‌ای است که شستا می‌تواند در استان انجام دهد.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی همچنین به ظرفیت‌های مناسب آذربایجان شرقی برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و از برنامه‌ریزی این شرکت برای نوسازی صنایع، تغییر و تحول در مدیریت واحدهای وابسته، افزایش ظرفیت تولید در حوزه صنایع دارویی و نوسازی و رفع آلایندگی نیروگاه تبریز خبر داد.

انتهای پیام/


[ad_2]