از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند
از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند

به گزارش قلم پرس از سهند، به دنبال انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر شروع کار گیت های عوارضی آزاد راه تبریز_سهند، این خبر تکذیب شد. فرماندار شهرستان اسکو در گفتگو با خبرنگاران با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزاد راه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق رسانه ها گفت: هنوز […]

به گزارش قلم پرس از سهند، به دنبال انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر شروع کار گیت های عوارضی آزاد راه تبریز_سهند، این خبر تکذیب شد.

فرماندار شهرستان اسکو در گفتگو با خبرنگاران با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزاد راه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق رسانه ها گفت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض  آزاد راه مذکور طی نشده و نرخ عوارض هم از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و ابلاغ نشده است چرا که باید نرخ عواضی توسط وزارت مذکور رسما ابلاغ و پس از طی فرایندهای قانونی نسبت به دریافت عوارض اقدام گردد.

 بابک رضی منش در مورد مبلغ احتمالی عوارضی آزاد راه تبریز_سهند بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ نرخ عوارضی ۳ هزار تومان تعیین شده بود ولی در سال جاری مصوبه قیمت جدید عوارض آزاد راه از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای ناوگان حمل و نقل عمومی ۵۰ درصد تخفیف عوارض اعمال خواهد شد، افزود: برای شهروندان سهند نیز تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است که به محض ابلاغ مصوبه به صورت کامل از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/