ارزش افزوده از تولید به بخش طراحی و فناوری کوچ کرده است/ صادرات محصولات شرکت دانش بنیان تبریز به خارج
ارزش افزوده از تولید به بخش طراحی و فناوری کوچ کرده است/ صادرات محصولات شرکت دانش بنیان تبریز به خارج

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : ارزش افزوده از تولید به بخش طراحی و فناوری کوچ کرده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان امروز در در بازدید میدانی از ظرفیتهای طراحی، تجاری و تولیدی شرکت صنعتی دانش بنیان شیمی پژوهش صنعت، بر رفع موانع پیش روی صنایع دانش بنیان […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : ارزش افزوده از تولید به بخش طراحی و فناوری کوچ کرده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان امروز در در بازدید میدانی از ظرفیتهای طراحی، تجاری و تولیدی شرکت صنعتی دانش بنیان شیمی پژوهش صنعت، بر رفع موانع پیش روی صنایع دانش بنیان در سالجاری تاکید کرد و اظهار کرد: امسال مجموعه دولت بویژه وزارت صمت نگاه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان خواهد داشت و باید از ظرفیت‌های علمی، فنی و تخصصی جوانان تحصیلکرده و فناور استان برای توسعه واحدهای دانش بنیان و ثروت آفرینی نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه شکست ۷۰ خوان موانع تولید در سال حمایت از تولیدات دانش بنیان محوری ترین برنامه صمت استان است ، تصریح کرد : توانمندی و ظرفیت های بسیار بالای واحدهای صنعتی استان نباید در حلقه مشکلات کوچک معطل بماند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، رفع موانع پیش روی صنایع دانش بنیان را در جهت اشتغال و ثروت آفرینی برای کشور و استان بسیار حیاتی دانست و تاکید کرد : مشکلات واحدها در تمامی زمینه ها اعم از تامین مواد اولیه ، تامین مالی و تسهیلات، مسائل ارزی ، مجوزها و تامین انرژی از طریق سازمان صمت آذربایجان شرقی و کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تا حل کامل مساله با جدیت دنبال می شود.

پرنیان به همراه معاون امور صنایع سازمان صمت استان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از صنایع مختلف این بار از دو مجموعه مربوط به شرکت دانش بنیان و مهندسی ماشین سازی شیمی پژوهش صنعت، تولید کننده ماشین آلات مورد نیاز صنایع کاغذ سازی، معدنکاری نفت و پتروشیمی، پمپ های وکیوم و تصفیه فاضلاب بازدید کرد.

تولیدات این شرکت دانش بنیان به کشورهای ترکیه، سوریه، نخجوان، افغانستان و آذربایجان صادر می شود و نقطه قوت آن بهره مندی از جوانان تحصیل‌کرده بومی استان است .


[ad_2]