اردوی مشترک سابر ایران با کشورهای المپیکی در گرجستان 
اردوی مشترک سابر ایران با کشورهای المپیکی در گرجستان 

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه مسابقات شمشیربازی سابر به دلیل شیوع ویروس کرونا کرونا لغو شده است، تیم ایران که برای حضور در المپیک توکیو آماده می شود، تصمیم گرفت اردوی مشترکی را  در گرجستان داشته باشد و در این اردو علاوه بر ایران و گرجستان،  تعدادی از کشورهایی که در المپیک نماینده دارند […]

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه مسابقات شمشیربازی سابر به دلیل شیوع ویروس کرونا کرونا لغو شده است، تیم ایران که برای حضور در المپیک توکیو آماده می شود، تصمیم گرفت اردوی مشترکی را  در گرجستان داشته باشد و در این اردو علاوه بر ایران و گرجستان،  تعدادی از کشورهایی که در المپیک نماینده دارند نیز حضور خواهند داشت.
این اردو ۲۰ تا ۳۰ خرداد برگزار می شود و مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر  و نیما زاهدی  ورزشکاران اعزامی هستند.
پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابر در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور تیم سابر ایران در اردوی گرجستان بیان کرد: ما اردوی مشترکی را از ۲۰ تا ۳۰ خرداد در گرجستان داریم که در این اردو شمشیربازان کشورهای گرجستان، آمریکا، فرانسه و کانادا حضور دارند. البته تا  موقع برگزاری آن تعداد کشورهای شرکت کننده بیشتر هم خواهد شد.
او ادامه داد: وقتی دیدیم مسابقات  لغو  شده است چند نفر از سرمربیان تیم ها  با هم تصمیم گرفتیم اردوی مشترک داشته باشیم. ما دو گزینه داشتیم یکی در گرجستان و دیگری در روسیه. از آنجا که در گرجستان بازیکنانی که می آیند، بهتر هستند، اردوی  گرجستان را انتخاب کردیم چون اگر به روسیه می رفتیم فقط ایران، روسیه و مصر بودند و بار فنی خوبی برایمان نداشت.

انتهای پیام