ادامه عملیات جستجوی دو نفر مفقودی در شبستر
ادامه عملیات جستجوی دو نفر مفقودی در شبستر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از تداوم عملیات جستجوی دونفره افراد گمشده در ارتفاعات شانجان شبستر خبر داد .

به گزارش قلم پرس، حمید حسین پور در تشریح عملیات اظهار داشت:  بامداد روز شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۰به دنبال تماس یک نفر خانم با ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی بر  عدم مراجعت دو نفر از اعضای خانواده از ارتفاعات شانجان و احتمال گم شدن و گرفتاری در برف و کولاک، بلافاصله دو تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر، جهت جستجو به ارتفاعات شانجان اعزام  شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه ،دو تیم کمکی نیز از شهرستان معینِ شبستر ( جمعیت هلال احمر مرند)  جهت کمک به تیم های جستجو و نجات به محل اعزام شدند و در ادامه نیز چهار تیم جستجو و نجات از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با استفاده از خودروی برف روی آرگو در محل حضور پیدا کردند.

حسین پور افزود: ۸  تیم  امدادی به ظرفیت ۴۰ نفر نجاتگر و امدادگر از شهرهای شبستر، مرند و تبریز  عملیات جستجو و نجات را در ارتفاعات  شانجان مشرف به میشو  را از چندین جبهه آغاز کردند و تا غروب خورشید عملیات جستجو و نجات ادامه داشت که به علت تاریکی و صعب‌العبور  و برفی بودن منطقه ،عملیات جستجو به صبح امروز موکول شد.

انتهای پیام/