ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی آمادگی داشته باشند
ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی آمادگی داشته باشند

[ad_1] مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از اعزام زائران استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ بیماری کرونا خبر داد و گفت: مراسم های گرامی داشت این روز نیز باید با شکوه و جلوه ویژه ای در استان برگزار شود. بدر شکوهی در جلسه هماهنگی […]

[ad_1]

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از اعزام زائران استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ بیماری کرونا خبر داد و گفت: مراسم های گرامی داشت این روز نیز باید با شکوه و جلوه ویژه ای در استان برگزار شود.

بدر شکوهی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، با بیان این که در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ شیوع کرونا، مراسم ۱۴ خرداد همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: تمامی ادارات و نهادهای استان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه تر این مراسم داشته باشند.

وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) فرصتی گرانبها برای آشنایی نسل سوم و چهام انقلاب با اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و نهاد های فرهنگی باید با بهره گیری از این فرصت نسبت به تبیین و ترویج نهضت متعالی امام خمینی (ره) و مبانی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدام کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: استفاده از زبان فاخر هنر برای تبیین اندیشه های امام بسیار راهگشا خواهد بود  و معرفی ابعاد شخصیت امام(ره) از رسالت های خطیر متولیان امر در این مقطع زمانی است.

وی اعزام زائران به حرم امام (ره) را یکی از کارهای ماندگار فرهنگی و اعتقادی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه بیش از هر مقطع از تاریخ به تبیین و ترویج درست و هنرمندانه اندیشه های متعالی و هدایتگر امام خمینی نیاز دارد.
 

[ad_2]