اخذ ۶۳ شناسه ملی برای مرکز وکلا در دوره تحول
اخذ ۶۳ شناسه ملی برای مرکز وکلا در دوره تحول

خبرگزاری میزان – همه شخصیت‌های حقوقی برای به رسمیت شناخته شدن هویت مستقل، ملزم به اخذ شناسه ملی هستند؛ از همین رو مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دوران تحول پس از تشکیل هیئت مدیره‌های استانی وکلا و کارشناسان رسمی، اقدام به اخذ شناسه ملی برای این مراکز کرده است. با […]

خبرگزاری میزان – همه شخصیت‌های حقوقی برای به رسمیت شناخته شدن هویت مستقل، ملزم به اخذ شناسه ملی هستند؛ از همین رو مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دوران تحول پس از تشکیل هیئت مدیره‌های استانی وکلا و کارشناسان رسمی، اقدام به اخذ شناسه ملی برای این مراکز کرده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته از مراجع قانونی، اکنون برای مرکز اصلی در تهران و ۶۲ مرکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی، به صورت مجزا، شناسه ملی اخذ شده است.

 

بیشتر بخوانید:

پیش از این در همین راستا و به منظور ارج نهادن به هویت مستقل وکلا و کارشناسان و نیز تامین هر چه بهتر و بیشتر مطالبات صنفی، شورای عالی وکلا در سطح ملی با انتخاب ۳۱ هیئت مدیره مستقل استانی و نیز شورای عالی کارشناسان در سطح ملی با انتخابات ۳۱ هیئت مدیره مستقل استانی در مرکز وکلا شکل گرفته و مشغول فعالیت و تمشیت امور اعضاء است.

انتهای پیام/