اختصاص ۳ هزار تن برنج و شکر برای ایام محرم و صفر در آذربایجان‌شرقی/ توزیع ۱۳۳۱ تن گوشت منجمد
اختصاص ۳ هزار تن برنج و شکر برای ایام محرم و صفر در آذربایجان‌شرقی/ توزیع ۱۳۳۱ تن گوشت منجمد

[ad_1] رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اختصاص ۳ هزار تن برنج و شکر برای ایام محرم و صفر در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر فتحی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اختصاص ۳ هزار و ۶۴ تن برنج و شکر از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی […]

[ad_1]


رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اختصاص ۳ هزار تن برنج و شکر برای ایام محرم و صفر در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر فتحی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اختصاص ۳ هزار و ۶۴ تن برنج و شکر از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد و اظهار کرد: این اقلام به منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار قرار می‌گیرد.

وی  با اعلام اینکه این کالاها شامل یک هزار و ۹۲۴ تن برنج (۱۲۰۴ تن برنج تایلندی ، ۶۴۲ تن برنج هندی و ۷۸ تن برنج پاکستانی) و یک هزار و ۱۴۰ تن شکر است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است، به‌زودی آغاز می‌شود و در طول ایام سوگواری تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

فتحی با اشاره به اینکه تخصیص اقلام فوق در هر شهرستان با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان صورت می گیرد اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مقدار تعیین شده از این کالا را به نمایندگانی که از سوی مدیریت جهادکشاورزی و تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی می‌شوند، تحویل خواهند داد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با تاکید بر اینکه در طرح عرضه کالاهای اساسی در محرم، قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی ۱۹ هزار تومان، برنج هندی ۱۷ هزار تومان، برنج تایلندی ۱۱ هزار تومان و شکر ۱۸ هزار تومان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ تأمین شده و برنج‌های اختصاص یافته در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و ۴۰ کیلویی و شکرهای تخصیص داده شده در کیسه‌های ۵۰ کیلویی بسته‌بندی شده‌ و با قیمت‌های مصوب توزیع خواهند شد.

وی همچنین از توزیع  یک هزار و ۳۳۱ تن گوشت منجمد در استان آذربایجان‌شرقی برای ایام محرم و صفر خبر داد و افزود: یک هزار و ۱۴۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۹۱ تن نیز گوشت منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


[ad_2]