اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر منطقه ۶
اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز در راستای رفاه شهروندان و اهالی سطح حوزه بصورت فشرده پروژه‌های آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر را در دستور کار دارد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اولویت داشتن تامین رفاه و آسایش شهروندان ساکن در سطح حوزه این منطقه اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت […]



شهرداری منطقه ۶ تبریز در راستای رفاه شهروندان و اهالی سطح حوزه بصورت فشرده پروژه‌های آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر را در دستور کار دارد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اولویت داشتن تامین رفاه و آسایش شهروندان ساکن در سطح حوزه این منطقه اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر در سطح منطقه ۶ توسط همکاران معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه به صورت بی وقفه تداوم دارد.
وی افزود: به منظور بهسازی و ایمن‌سازی معابر، اکیپ کارگاه امانی خدمات شهری و اجرایی منطقه ۶ به صورت مستمر اقدام به همسطح سازی و لکه‌گیری آسفالت معابر می‌کند.
به گفته شهردار منطقه ۶ تبریز، این پروژه در محدوده خیابان خطیب (کوی مسجد) و خیابان اشکان (کوی افسران)  در حال اجرا است.
انیسه اظهار کرد: تداوم عملیات کاترزنی آسفالت و آسفالت برداری به منظور همسطح سازی و آسفالت‌ریزی معابر اصلی با هدف اصلاح چهره بصری شهر و تامین آرامش شهروندان توسط عوامل کارگاه امانی و ماشین‌آلات معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ در خیابان رسالت (کوی ولایت) اجرا می‌شود.