اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در آذربایجان‌شرقی
اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیربت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال‌جاری تلاش می‌شود، مصوبه هیأت وزیران در خصوص پیاده‌سازی نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در استان اجرا شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ناظم یونسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این […]

[ad_1]


مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیربت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال‌جاری تلاش می‌شود، مصوبه هیأت وزیران در خصوص پیاده‌سازی نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در استان اجرا شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ناظم یونسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این راستا موضوع در دستور کار اولین نشست شورای فنی استان در سال‌جاری قرار گرفت و نسبت به  تبیین و تشریح  مصوبه دولت و اهمیت آن در شفاف کردن فرآیند ارجاع پروژه‌های عمرانی به شرکت‌های ذی‌صلاح و نیز تاثیر آن در کیفیت اجرای پروژه‌ها و کاهش مدت اجرا اقدام و مصوبه لازم از شورای فنی استان اخذ شد.

وی افزود: متعاقب مصوبه شورای فنی، مکاتبات و پیگیری‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی استان به منظور هماهنگی در این زمینه صورت پذیرفت.

دبیر شورای فنی استان اعلام کرد: در نتیجه اقدامات به عمل آمده، ضمن تاکید بر لزوم رعایت کلیه ضوابط نظام فنی و اجرایی کشور توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی مندرج در ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به ویژه شهرداری‌های سطح استان، مقرر شد عملکرد دستگاه‌های مشمول‌از سوی دستگاه‌های نظارتی مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

یونسی بیان داشت: با اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه برای تمام دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری که از وجوه عمومی کشور هزینه می‌کنند، شاهد شفافیت در روند اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ارتقاء کیفیت و نیز کاهش مدت اجرا و اختلافات حقوقی بین عوامل اجرایی خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س


[ad_2]