اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در کشور
اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در کشور

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ی آذربایجان شرقی گفت :در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفرناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ تا ۲۱ تیر ماه در پایانه های مسافری استان همزمان باسراسر کشور اجرا می شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اروجعلی […]



مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ی آذربایجان شرقی گفت :در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفرناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ تا ۲۱ تیر ماه در پایانه های مسافری استان همزمان باسراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اروجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در چارچوب نظارت براجرای تبصره ۱ و ۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکتهای حمل و نقل در پایانه های مسافری استان اجرا می شود.

وی افزود: کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان، استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن برای کنترل زمان سفر از مبدا تا مقصد، استفاده از ظرفیت کلیه تشکل های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد این طرح است.

علیزاده گفت: با ابلاغ دستورالعمل این طرح تاکید شده نظارت ها، به طور مستمر و موثر استمرار یابد و با استفاده از تجارب اجرای طرح و ابلاغ آن به نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های عمومی مسافری در طول سال نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد:  بررسی و برخورد باتخلفات درکمیسیون های فوق العاده نیزدراین طرح دردستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: مسافران می تواننددرصورت برخورد با این موارد ازطریق سامانه  گویای ۱۴۱ اطلاع رسانی نمایند تا رسیدگی شود.

ناوگان مسافری آذربایجان شرقی دارای ۶۴۴ اتوبوس، تعداد ۱۲۲۷ مینی بوس و ۷۹۶ سواری کرایه بوده و تعداد ۱۲۵ شرکت وموسسه مسافری دراستان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/