اجرای بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۳
اجرای بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۳

[ad_1] طرح نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز با سرعت و جدیت تمام توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه ادامه دارد. به گزارش قلم پرس، با هدف تامین رفاه و بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف آلودگی های بصری و مهیا کردن محیطی پاک، سالم، شاد و با نشاط برای شهروندان سطح […]

[ad_1]

طرح نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز با سرعت و جدیت تمام توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه ادامه دارد.

به گزارش قلم پرس، با هدف تامین رفاه و بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف آلودگی های بصری و مهیا کردن محیطی پاک، سالم، شاد و با نشاط برای شهروندان سطح حوزه منطقه ۳، طرح ضربتی نگهداشت شهری توسط تلاشگران حوزه معاونت خدمات شهری منطقه ۳ به صورت مستمر در محلات حوزه این شهرداری ادامه دارد.
عوامل خدماتی این منطقه در اجرای این طرح تلاش دارند با تجهیز و استفاده حداکثری از امکانات به همشهریان عزیز  خدمات بهینه ارائه کنند.
رفت و روب اساسی محلات و تنظیف کلی معابر، رسیدگی به آب‌روها با انجام شستشو و لایروبی، کاترزنی و لکه‌گیری معابر، رفع سد معبر مغازه و خودرویی و جمع‌آوری بساط فروشی، حذف تابلوهای زائد و رفع موانع فیزیکی و … از جمله فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری به شمار می‌آید.
همچنین تعویض جداول شکسته، مرمت آب‌روها، شستشو و رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و … از سایر فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری است.
این طرح بر اساس آیتم‌های برنامه‌ریزی شده تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری در همه معابر و محلات سطح منطقه ادامه خواهد یافت.

[ad_2]