اتمام عملیات آسفالت ریزی معابر اطراف مسجد نور آناخاتون
اتمام عملیات آسفالت ریزی معابر اطراف مسجد نور آناخاتون

[ad_1] با هدف بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز به ویژه محلات کم برخوردار، عملیات زیرسازی اساسی و آسفالت ریزی معابر اطراف مسجد نور آناخاتون با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت اجرا شد.  به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر سطح منطقه گفت: به منظور […]

[ad_1]

با هدف بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز به ویژه محلات کم برخوردار، عملیات زیرسازی اساسی و آسفالت ریزی معابر اطراف مسجد نور آناخاتون با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت اجرا شد.

 به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر سطح منطقه گفت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و با هدف تأمین امنیت و ایمنی آنان، این عملیات در اولویت امور اجرائی منطقه قرار گرفته که در همین راستا بعد از زیرسازی اساسی، در معابر اطراف مسجد نور آناخاتون عملیات آسفالت ریزی نیز انجام شد.
انیسه افزود: در راستای ارتقاء حقوق شهروندی این عملیات با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع و به همت عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا و تقدیم شهروندان عزیز شد.
گفتنی است همزمان با این عملیات، آسفالت ریزی معابر در قالب لکه گیری و ترمیم آسفالت نیز بر حسب اولویت بندی و برنامه زمانبندی شده در سطح معابر غرب و شمالغرب تبریز به همت اکیپ کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه تداوم دارد.

[ad_2]