ابتلای برنامه‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی به روزمرگی
ابتلای برنامه‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی به روزمرگی

[ad_1] معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های آموزشی در ادارات دچار روزمرگی خاصی شده‌اند؛ در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری باید به دنبال علم کاربردی و نافع باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جهانبخش سلمانیان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه آپفن استان اظهار کرد: باید نوع نگاه خود […]

[ad_1]


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های آموزشی در ادارات دچار روزمرگی خاصی شده‌اند؛ در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری باید به دنبال علم کاربردی و نافع باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جهانبخش سلمانیان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه آپفن استان اظهار کرد: باید نوع نگاه خود را به حوزه آموزش و پژوهش تغییر دهیم و بر اساس احساس نیاز و ضرورتی که وجود دارد تحولاتی در این حوزه ایجاد کنیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد در این کارگروه، آموزش و فناوری بستر بحث نبوده و غالبا در جلسات در مورد اعتبارات پژوهشی و جذب آن بحث می‌شود که این رویه باید اصلاح شود.

سلمانیان مدعی شد: برنامه‌های آموزشی در ادارات دچار روزمرگی خاصی شده‌اند؛ در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری باید به دنبال علم کاربردی و نافع باشیم.

 وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی بیشتر برای پر کردن ساعت‌های آموزشی است، خاطرنشان کرد: لازم است مهم‌ترین رویکرد آموزش در کارگروه آپفن سرلوحه قرار دادن علم نافع باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استخراج و استحصال نیازهای آموزشی در سه حوزه دانشمندی، روش‌مندی و منش‌مندی تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س


[ad_2]