آیین فارغ‌التحصیلی و نخستین پرواز مستقل خلبانان‌‌ جوان پایگاه شهید فکوری تبریز
آیین فارغ‌التحصیلی و نخستین پرواز مستقل خلبانان‌‌ جوان پایگاه شهید فکوری تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آیین فارغ‌التحصیلی و نخستین پرواز مستقل خلبانان‌‌ جوان پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: در سایه آمادگی تمام نیروهای نظامی و انتظامی و حفاظت شبانه‌روزی از آسمان کشور، دشمنان جرأت چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارند. وی با ابراز خرسندی از ارتقای خلبانان جوان […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آیین فارغ‌التحصیلی و نخستین پرواز مستقل خلبانان‌‌ جوان پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: در سایه آمادگی تمام نیروهای نظامی و انتظامی و حفاظت شبانه‌روزی از آسمان کشور، دشمنان جرأت چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارند.

وی با ابراز خرسندی از ارتقای خلبانان جوان پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: این پایگاه به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از آماده‌ترین و مجهزترین پایگاه‌های هوایی کشور و جهان است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: وجود هواپیماهای مجهز و ارائه تمام آموزش‌های خلبانی از مقدماتی تا پیشرفته در این پایگاه، حاکی از آمادگی مناسب دفاعی در منطقه شمال غرب کشور است.

پورمحمدی به نمایندگی از مردم استان از زحمات مدافعان حریم آسمان ولایت در سرتاسر میهن اسلامی قدردانی کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز هم در این مراسم گفت: تیزپروازان نیروی هوایی، آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته خلبانی را در این پایگاه سپری می‌کنند.

امیر سعید رسولی ادامه داد: تمام خلبانان پایگاه از آمادگی‌ روحی و‌ رزمی بسیار مناسبی برخوردار بوده‌ و با تمام توان، آماده حفاظت و حراست از آسمان ایران اسلامی در مقابل تهاجم احتمالی دشمنان هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ر