آل هاشم در رزمایش فاتحان خیبر: مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند
آل هاشم در رزمایش فاتحان خیبر: مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند، اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر اظهار داشت: مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می‌دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی افزود: رژیم فتنه‌گر جهان در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می‌شویم این توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر می‌شود.

امام جمعه تبریز گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند این رزمایش ها با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل این است که توطئه‌ها و نیرنگ هایشان نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیاندازد شاید نزدیک‌تر هم کرد.

آل هاشم تصریح کرد: به مسؤولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند، اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

گزارش فارس حاکی است، رزمایش «فاتحان خیبر» نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و نمایندگان ستاد کل نیرو‌های  مسلح، در منطقه عمومی شمال غرب کشور از هشتم مهر ۱۴۰۰ آغاز شد.

در این رزمایش، ابتدا یگان پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شناسایی کلی منطقه پرداخته و پس از ارسال تصاویر به قرارگاه فرماندهی، تیپ ۲۵ واکنش سریع با هلی‌برن نیرو‌ها در منطقه رزمایش، به اجرای عملیات رزم پرداختند.

در ادامه رزمایش، یگان توپخانه به اجرای آتش تهیه بر مواضع و اهداف از پیش تعین شده پرداخت و همزمان با آتش تهیه یگان‌های توپخانه، یگان‌های زرهی عملیات قدرت ضربت زرهی را اجرا کرده اند.

در تمام مراحل رزمایش فاتحان خیبر، بالگرد‌های کبرای هوانیروز ارتش، با اجرای آتش یگان‌های عمل‌کننده را پشتیبانی کردند.