آلکنو بدون مدال به کار با کازان پایان می دهد/ پایان رکورد ۱۴ ساله برای زنیت!
آلکنو بدون مدال به کار با کازان پایان می دهد/ پایان رکورد ۱۴ ساله برای زنیت!

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف کوزباس رفت.  ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت زنیت را برعهده دارد در بازی دوم هم مقابل کوزباس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و  از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. پس […]

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف کوزباس رفت. 

ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت زنیت را برعهده دارد در بازی دوم هم مقابل کوزباس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و  از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

پس از حذف تیم مدعی زنیت کازان سایت ورزش روسیه نوشت: زنیت کازان با توجه به نتایج دهه گذشته بهترین باشگاه در جهان است. دوره هایی وجود داشت که تیم زنیت در طول فصل حتی یک مسابقه را نباخته بود! روز گذشته بالاخره دوران آن تیم طلایی به پایان رسید. ناکامی در لیگ روسیه و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا!

در سال ۲۰۰۷ ، کازان برای اولین بار در تاریخ عنوان قهرمان روسیه را از آن خود کرد و از آن زمان هرگز به زیر مقام سوم نرسید؛ اما اکنون شرایط به گونه ای پیش رفته که زنیت باید دنبال مقام پنجمی باشد! این فصل برای زنیت بسیار دشوار بود و رکورد ۱۴ ساله زنیت شکسته شد. 

آلکنو تا خداحافظی با زنیت یک بازی دیگر پیش رو دارد و باید برای پنجمی در سوپر لیگ روسیه تلاش کند. 

به گزارش ایسنا، تیم آلکنو در حالی در دو بازی گذشته باخت که می توانست پیروز باشد چرا که در هر دو بازی از حریف پیش بود اما در گرفتن ست آخر نتوانست عملکرد خود را به نمایش بگذارد و بازی برده را دو دستی به حریف تقدیم کرد.

انتهای پیام