آلکنو آخرین جام را از دست داد/ شکست مجدد زنیت‌کازان در سوپر لیگ روسیه
آلکنو آخرین جام را از دست داد/ شکست مجدد زنیت‌کازان در سوپر لیگ روسیه

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف کوزباس رفت. زنیت که در گروه B این رقابت ها قرار دارد در حالی به مصاف کوزباس رفت که در روز گذشته و در بازی اول از لوکوموتیو با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود. […]

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف کوزباس رفت.

زنیت که در گروه B این رقابت ها قرار دارد در حالی به مصاف کوزباس رفت که در روز گذشته و در بازی اول از لوکوموتیو با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود.

ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت زنیت را برعهده دارد در بازی دوم هم مقابل کوزباس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتایج  ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ به سود کوزباس پایان یافت.

رقابت‌های مرحله ۶ تیم نهایی لیگ برتر روسیه از روز گذشته آغاز شده است که شش تیم راه یافته در دو گروه A و B با یک دیگر به رقابت پرداختند.

در گروه A این رقابت‌ها دینامو موسکو، زنیت سنپترزبورگ و فاکل قرار دارد. همچنین در گروه B این رقابت‌ها، تیم‌های کوزباس، زنیت کازان و لوکوموتیو برای صعود به مرحله بعد با یک دیگر به رقابت پرداختند.

با نتایجی که تیم زنیت کازان به دست آورد این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. با این تفاسیر آلکنو تنها جام باقی مانده  را از دست داد تا بازی کوزباس و لوکوموتیو جنگ صدر نشینی باشد. 

بازی کوزباس و لوکوموتیو هیچ تاثیری برای زنیت کازان ندارد چرا که زنیت از هر دو تیم شکست خورده و شانس صعود را کاملا از دست داده است. 

انتهای پیام