آغاز عملیات مناسب‌سازی محیط شهری در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز
آغاز عملیات مناسب‌سازی محیط شهری در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

[ad_1] معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، از آغاز عملیات مناسب سازی محیط شهری در سطح حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی انجام گرفته و بازدیدهای مکرر از معابر شهری این معاونت در راستای […]

[ad_1]

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، از آغاز عملیات مناسب سازی محیط شهری در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی انجام گرفته و بازدیدهای مکرر از معابر شهری این معاونت در راستای صیانت از حقوق شهروندان فعالیت های عمرانی سطح حوزه را با عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی محیط شهری، انجام آسفالت ریزی معابر و رسیدگی به پیاده روهای منطقه را آغاز کرده است.
وی افزود: با بازدید اخیر از مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه، انجام فعالیت عمرانی و ارائه خدمات رفاهی، با اولویت دهی به مناطق کم برخوردار اجرا شده است.    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ اضافه کرد: آسفالت ریزی محلات برای تسهیل تردد شهروندان و تعریض معابر برای کاهش ترافیک شهری با انجام دال گذاری بر روی آب‌روها که علاوه بر تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری در امنیت عبور و مرور شهروندان از معابر بسیار تاثیرگذار است، از جمله فعالیت های عمرانی به اجرا درآمده توسط این معاونت به شمار می آید.
آدی بیگ احداث پیاده راه در مسیرهای فاقد پیاده رو و بهسازی معابر برای عبور و مرور جانبازان، معلولان و افراد کم توان، ساماندهی آب‌روها، زیباسازی سیمای شهری و … را از سایر مواردی برشمرد که در معابر تحت پوشش این منطقه با هدف مناسب سازی محیط شهری، عملیاتی شده است.  

[ad_2]