آغاز ساماندهی فضای سبز شرق تبریز توسط شهرداری منطقه ۵
آغاز ساماندهی فضای سبز شرق تبریز توسط شهرداری منطقه ۵

[ad_1] ساماندهی فضای سبز شرق تبریز در سال جدید در پارک‌ها، مناطق انبوه‌کاری شده و رفوژهای معابر عمومی توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شد. به گزارش قلم پرس، همکاران واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۵ در این طرح نسبت به عملیات سم‌پاشی، ایجاد تشتک، هرس درختان، کوددهی فضاهای سبز و جمع‌آوری زباله و نخاله‌های پارک‌ها […]

[ad_1]

ساماندهی فضای سبز شرق تبریز در سال جدید در پارک‌ها، مناطق انبوه‌کاری شده و رفوژهای معابر عمومی توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شد.

به گزارش قلم پرس، همکاران واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۵ در این طرح نسبت به عملیات سم‌پاشی، ایجاد تشتک، هرس درختان، کوددهی فضاهای سبز و جمع‌آوری زباله و نخاله‌های پارک‌ها و رفوژهای معابر عمومی اقدام می‌کنند.
مجموع وسعت فضای سبز شرق تبریز دو میلیون و ۸۷۴ هزار متر مربع بوده و علاوه بر آن ۲۶ پارک محله‌ای در این منطقه از کلانشهر تبریز جای گرفته است. 
در ایام نوروز امسال تعداد ۷۰۰ هزار گل بنفشه (۴۸ هزار جعبه) و ۵۵ هزار گلدان شب بو در وسعتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع در سطح حوزه شرق تبریز کاشته شده و قرار است کاشت ۲۵۰ هزار نشاء انواع گل‌های بهاری تولید شده در گلخانه فضای سبز منطقه ۵ از اول اردیبهشت ماه آغاز شود.

[ad_2]