آغاز تغییرات با اعتماد به بومی‌های ارس
آغاز تغییرات با اعتماد به بومی‌های ارس

[ad_1] مجید کیانی انتصابات در منطقه‌ی آزاد تجاری صنعتی ارس را با اعتماد به گزینه‌های بومی و زاده‌ جلفا آغاز و با صدور احکامی جداگانه، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، سرپرست مدیریت محیط زیست و سرپرست مدیریت بازرگانی این سازمان را منصوب کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مجید کیانی طی حکمی ابراهیم نصیری را […]

[ad_1]


مجید کیانی انتصابات در منطقه‌ی آزاد تجاری صنعتی ارس را با اعتماد به گزینه‌های بومی و زاده‌ جلفا آغاز و با صدور احکامی جداگانه، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، سرپرست مدیریت محیط زیست و سرپرست مدیریت بازرگانی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مجید کیانی طی حکمی ابراهیم نصیری را به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل این سازمان  منصوب کرد.

 

ابراهیم نصیری متولد سال ۱۳۵۸ جلفا و دارنده کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی-استراتژیک است.

وی  از فعالان باسابقه حوزه فرهنگ و رسانه در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس می‌باشد که پیش از این مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر فرهنگی هنری و آموزشی، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس، مشاور فرهنگی هنری و مشاور تبلیغاتی رسانه‌ای مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ارس و عضو هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس را در طول سال‌های ۸۵ تاکنون عهده‌دار بوده است و برگزاری صدها رویداد مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی و نمایشگاهی داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

 

کیانی همچنین طی حکم دیگری معصومه هوشمند را به عنوان سرپرست مدیریت محیط زیست سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد. معصومه هوشمند متولد ۱۳۶۰ جلفا، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و از کارشناسان باسابقه این سازمان بوده که پیش از این نیز بعنوان کارشناس محیط زیست فعالیت داشت.‌

لازم به توضیح است پیش از این منیژه موسوی از کارکنان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی بصورت مامور به خدمت، مسئولیت مدیریت محیط زیست ارس را بر عهده داشت.

 

همچنین مجید کیانی طی حکم دیگری کاظم حاجی پور را بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی منصوب کرد. حاجی پور نیز از مدیران بومی و باسابقه سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد که هم اکنون مدیریت توسعه تجارت این سازمان را عهده‌دار است.‌

پیش از این یحیی دشتی از کارکنان استانداری آذربایجان‌شرقی به‌صورت مامور به خدمت مسئولیت مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/


[ad_2]