آغاز استانداردسازی سرعت گیر‌های جاده‌ای و معابر شهری استان کردستان با پیگیری دستگاه قضایی
آغاز استانداردسازی سرعت گیر‌های جاده‌ای و معابر شهری استان کردستان با پیگیری دستگاه قضایی

خبرگزاری میزان – ایوب نوریان معاون دادستان نظامی کردستان بیان داشت: شکایات و گزارش‌های مردمی متعددی درباره غیراستاندارد بودن سرعت‌گیر‌های سطح معابر و ایراد خسارت به خودرو‌ها به دادسرای نظامی استان کردستان واصل شد. وی افزود: به منظور نظارت و پیگیری حقوق عامه، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و در وهله اول […]

خبرگزاری میزان – ایوب نوریان معاون دادستان نظامی کردستان بیان داشت: شکایات و گزارش‌های مردمی متعددی درباره غیراستاندارد بودن سرعت‌گیر‌های سطح معابر و ایراد خسارت به خودرو‌ها به دادسرای نظامی استان کردستان واصل شد.

وی افزود: به منظور نظارت و پیگیری حقوق عامه، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و در وهله اول طی مذاکرات و مکاتباتی با فرمانده پلیس راهور استان کردستان بر لزوم نصب سرعت‌گیر‌های استاندارد و رنگ‌آمیزی تمامی سرعت گیر‌های موجود با نصب علائم هشدار دهنده تأکید شد.

نوریان ادامه داد: همچنین دادسرای نظامی خواستار رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر‌ها و نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک در تمامی معابر استان کردستان شد.

معاون دادستان نظامی کردستان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده و اهتمام پلیس راهور مشکلات سرعت گیر‌ها و سایر نقائص موجود در شهرستان‌های قروه و کامیاران به طور کامل رفع شد و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه کامل در سطح استان کردستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/