آسفالت استادیوم یادگار امام توسط شهرداری تبریز نوسازی می شود
آسفالت استادیوم یادگار امام توسط شهرداری تبریز نوسازی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قیری که مالک محترم باشگاه تراکتورسازی تبریز  در رابطه با مسیر جاده منتهی به استادیوم یادگار امام تبریز تهیه کرده به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل داده است. به گزارش قلم پرس، با توجه به خبری که سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر تحویل قیر  توسط مالک […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قیری که مالک محترم باشگاه تراکتورسازی تبریز  در رابطه با مسیر جاده منتهی به استادیوم یادگار امام تبریز تهیه کرده به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل داده است.

به گزارش قلم پرس، با توجه به خبری که سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر تحویل قیر  توسط مالک آن باشگاه در خصوص مرمت و  ساماندهی مسیرهای مجموعه ورزشی یادگار امام(ره)  تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: قیری که مالک محترم باشگاه تراکتورسازی تبریز  در رابطه با مسیر جاده منتهی به استادیوم یادگار امام تبریز تهیه کرده به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل داده است. وی افزود: شهردار محترم تبریز نیز با توجه به آنکه هیچ وظیفه قانونی در قبال آسفالت نمودن این مسیر نداشته است ولی  مانند همیشه حمایت و علاقه مندی خود به ورزش استان و همکاری خود با اداره ورزش و جوانان استان را نشان داده است به طوری که از فردا اقدام به آسفالت ریزی این مسیر خواهند نمود. بهتاج افزود: همانگونه که اداره کل ورزش و جوانان استان طی سالیان گذشته استادیوم‌ها و اماکن ورزشی خود را به طور رایگان در اختیار تیمها قرارداده است در حال حاضر نیز این سیاست را در پیش دارد. وی در ادامه گفت: در حال حاضر تیم تراکتور سازی تبریز بیش از هر زمانی به آرامش و تمرکز نیاز دارد بنابراین تمامی مسئولان، هواداران و علاقه مندان به تیم تراکتور سازی در راستای تقویت و نتیجه گیری این تیم باید دست در دست هم داده و با وحدت و یکپارچگی در راه موفقیت این تیم محبوب گام بردارند.