آسفالت‌ریزی اساسی خیابان شهید اشرفی از سوی شهرداری منطقه ۳
آسفالت‌ریزی اساسی خیابان شهید اشرفی از سوی شهرداری منطقه ۳

[ad_1] شهردار منطقه ۳ از اجرای آسفالت‌ریزی خیابان اشرفی (حد فاصل مارالان تا رضانژاد) به صورت شبانه خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: نهضت آسفالت‌ریزی معابر و محلات این منطقه به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه همچنان ادامه دارد که بی‌شک با تداوم این عملیات، شاهد […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۳ از اجرای آسفالت‌ریزی خیابان اشرفی (حد فاصل مارالان تا رضانژاد) به صورت شبانه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: نهضت آسفالت‌ریزی معابر و محلات این منطقه به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه همچنان ادامه دارد که بی‌شک با تداوم این عملیات، شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر و محلات این حوزه خواهیم بود.
وی افزود: عملیات بهسازی و ساماندهی خیابان اشرفی شامل برداشت آسفالت معیوب، اصلاح موانع ترافیکی، مسطح کردن مسیر، زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی لایه زیرین و رویه است که از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.
پورخردمند، با اشاره به استمرار آسفالت‌ریزی شبانه از سوی اکیپ‌های این منطقه گفت: بخش زیادی از عملیات آسفالت‌ریزی این خیابان شامل تراش، ترمیم و روکش آسفالت به منظور رفاه حال همشهریان عزیز و همچنین جلوگیری از سد معبر، تسهیل در عبور و مرور و سرعت در اجرای پروژه به صورت شبانه اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۳ ادامه داد: بعد از زیرسازی و قیرپاشی، لایه زیرین این مسیر که یکی از شریان‌های اصلی ترافیکی منطقه است، با ۱۴۰۰ تن آسفالت و به متراژ ۱۲ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی شد.
وی افزود: همچنین بعد از اتمام آسفالت لایه زیرین، با ۱۲۰۰ تن آسفالت و به متراژ ۱۲ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی رویه خیابان اشرفی به صورت شبانه در حال اجرا است.
پورخردمند با اشاره به اینکه انجام عملیات عمرانی در روز موجب راه‌بندان خیابان‌ها و ترافیک سنگین در برخی نقاط پرتردد می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، دیگر شاهد مشکل ترافیک و تبعات آن نخواهیم بود.

[ad_2]