آزادی ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان‌شرقی
آزادی ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان‌شرقی

[ad_1] دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشته اند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بابک محبوب علیلو ظهر امروز در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز اظهار داشت: از ابتدای […]

[ad_1]


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشته اند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بابک محبوب علیلو ظهر امروز در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی افزود: برای این تعداد مبلغ سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت و ما بقی از طریق تایید اعسار توسط مراجع قضایی، گذشت از شکات و تسهیلات تامین شده است .

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۰ نفر  از محکومان جرایم غیرعمد در زندان های استان در حال تحمل حبس هستند که کل مبلغ بدهی آنها ۱۸۰ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: با توجه به این که شعب صادر کننده حکم در راستای پذیرش اعسار و پرداخت به نحو تقسیط اقدام می کنند در صورت تامین ۳۰  میلیارد تومان امیدواریم بتوانیم زمینه آزادی این افراد را نیز فراهم کنیم.

محبوب علیلو خاطرنشان کرد: از خیرین بزرگوار استان که همیشه در کنار ستاد دیه بوده اند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با همراهی این عزیزان حداقل زمینه آزادی تعدادی از این زندانیان را بر اساس اولویت فراهم کنیم.

انتهای پیام/


[ad_2]