آزادی ۱۵۵ زندانی با کمک خیرین در سال ۹۹ در فردیس استان البرز/ ۳۵ نفر در یک ماهه نخست ۱۴۰۰ آزاد شدند
آزادی ۱۵۵ زندانی با کمک خیرین در سال ۹۹ در فردیس استان البرز/ ۳۵ نفر در یک ماهه نخست ۱۴۰۰ آزاد شدند

خبرگزاری میزان – حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب فردیس استان البرز  در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهرستان گفت: این جشن با هدف آزادسازی زندانیان انجمن حمایت زندان فردیس و ستاد دیه استان در محوطه دادگستری فردیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. وی با بیان اینکه در این جشن بیش […]

خبرگزاری میزان – حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب فردیس استان البرز  در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهرستان گفت: این جشن با هدف آزادسازی زندانیان انجمن حمایت زندان فردیس و ستاد دیه استان در محوطه دادگستری فردیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشن بیش از ۴ میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان فردیس با کمک خیرین جمع آوری شد تشریح کرد: برخی از خیرین هم در جشن حضور نداشتند که آن‌ها هم به صورت غیرحضوری تا حدود ۱ میلیارد ریال تعهد به پرداخت کردند.

ناصرخاکی با تبیین اینکه در سال ۹۹ حدود ۲۵ میلیارد ریال بابت آزادی ۱۵۵ نفر پرداخت شد بیان کرد: در این راستا ۳۱۰ خانواده زندانی تحت پوشش قرار گرفتند و هم اکنون نیز مبلغ ۵۰ هزار تومان بابت هر عضو خانواده زندانی به صورت مستمری پرداخت می‌شود.

وی دیگر اقدامات انجمن در سال ۹۹ را تهیه و اهدای جهیزیه به تعداد ۱۰ سری، تهیه ۵۰ دستگاه گوشی هوشمند برای فرزندان زندانیان بازمانده از تحصیل و پرداخت ۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به خانواده زندانیان برشمرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان فردیس با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از زندانیان فردیس همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به خانواده زندانیان است تاکید کرد: در این مجموعه مشاوره‌های آموزشی و بهداشتی و معاضدت قضایی به اعضای خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

دادستان فردیس همچنین از آزادی ۳۵ نفر از ابتدای سال به همت انجمن حمایت از زندانیان فردیس خبر داد و متذکر شد: مبلغ نقدی این کمک‌ها که منجر به آزادسازی زندانیان شده بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

انتهای پیام/