آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در بناب توسط خیرین
آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در بناب توسط خیرین
دادستان بناب از آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در بناب توسط خیرین خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی علیرضا دهقان در نشست سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب اظهار داشت: امروز خانواده های زندانیان، نیازمند حمایت هستند و هریک از افراد به اندازه توان خود باید از این اقشار حمایت کند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب ضمن قدردانی از تلاش های اعضای انجمن حمایت از زندانیان بخصوص مدیرعامل این انجمن افزود: انجمن حمایت از زندانیان بناب در راستای حمایت از خانواده های زندانیان فعالیت خوبی را در کارنامه خود دارد و نقش خیرین شهرستان در این خصوص ستودنی است.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله انجمن حمایت از زندانیان بناب گفت: با مساعدت های خیرین شهرستان سال گذشته ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان بناب آزاد شدند.
دهقان اضافه کرد: با وجود اینکه امسال به علت شرایط حاکم کرونایی نتوانستیم جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، با این حال باز خیرین کمک خوبی کردند ولی با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای مردم شهرستان بناب انتظار داریم با مساعدت های خیرین بتوانیم ضمن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، احتیاجات خانواده های زندانیان را فراهم کنیم.دادستان عمومی و انقلاب بناب تصریح کرد: هم اکنون انجمن حمایت از زندانیان بناب ۱۳۰ خانواده زندانی را تحت حمایت خود دارد.

در ادامه این نشست، بعد از ارائه گزارشی از عملکرد، میزان درآمد و هزینه های انجمن حمایت از زندانیان بناب در سال ۱۳۹۸ توسط مدیرعامل این انجمن، با رأی معتمدین و خیرین شرکت کننده در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب آقایان مصطفی برزگران و جاوید بنابیان به عنوان بازرسان این انجمن برای مدت یک سال انتخاب شد.