آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در سال ۹۹ با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان
آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در سال ۹۹ با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان

سید محمد موسویان در گفتگو با میزان بیان داشت: باتلاش و همت قضات، اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف حوزه‌های قضایی استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳۵۰ زندانی از زندان آزاد و به جامعه و آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند. رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان بیان کرد: خوشبختانه با وساطت شورا‌های حل اختلاف […]

سید محمد موسویان در گفتگو با میزان بیان داشت: باتلاش و همت قضات، اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف حوزه‌های قضایی استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳۵۰ زندانی از زندان آزاد و به جامعه و آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان بیان کرد: خوشبختانه با وساطت شورا‌های حل اختلاف و کمک خیرین استان اصفهان که همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می‌سازند.

وی تعداد پرونده‌های وارده به شعب ویژه زندان را تعداد ۳۹۶۱ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه را ۳۹۰۷ فقره و میزان مصالحه را ۲۶۸۹ فقره که معادل ۸۲/۶۸ درصد از پرونده‌های مختومه نیز به مصالحه ختم شده است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان همچنین اعلام کرد تعداد نیز ۸۹۹ زندانی توسط شعب ویژه زندان نیز از زندان آزاد و به زندگی اجتماعی بازگشتند.

موسویان در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جدید با همت و تلاش مجددانه پرسنل خدوم و پرتلاش شورا‌های حل اختلاف در استان اصفهان شاهد آزادی هر چه بیشتر زندانیان از زندان‌ها باشیم تا ضمن بازگرداندن آن‌ها به جامعه، خانواده‌های آنان نیز از مشکلات و عواقب آن نیز رهایی یابند.

انتهای پیام/