آزادگان سرافراز، مکتب حضرت زینب(س) را در عصر جدید به منصه ظهور رساندند
آزادگان سرافراز، مکتب حضرت زینب(س) را در عصر جدید به منصه ظهور رساندند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: آزادگان در حقیقت نشر مکتب حضرت زینب(س) را در عصر جدید تمرین کردند و آن را مجدداً به منصه ظهور رساندند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح  امروز در همایش گرامی‌داشت سالروز بازگشت […]



استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: آزادگان در حقیقت نشر مکتب حضرت زینب(س) را در عصر جدید تمرین کردند و آن را مجدداً به منصه ظهور رساندند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح  امروز در همایش گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان در اوج مظلومیت و محرومیت همان بلا را بر سر صدام و بعثیان آوردند که حضرت زینب (س)، امام سجاد( ع) و یاران کاروان با عظمتش بر یزید و یزیدیان آوردند.

وی با اشاره به ضرورت بیان و نشر خاطرات آزادگان، ادامه داد: بخشی از خاطرات جاودانه‌ای که برای آزادگان رقم خورده مربوط به هویت مردان بزرگی است که در انقلاب خمینی کبیر جان دادند تا این ملت بر روی پای خود محکم بایستند.

خرّم گفت:اجتماع کوچک آزادگان در اردوگاه‌های بعثی به مرکز مقاومت و ارزش های اسلامی و انقلابی ایران تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: به آزادگان از لحاظ روحی، روانی و جسمی فشار های بسیاری وارد می‌شد تا در مقابل دشمن کرنش نشان دهند، ولی دانش‌آموختگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) دشمن را با مقاومت خود خوار و ذلیل کردند.

انتهای پیام/