آزادسازی ۱۲ هکتار از اراضی حریم رودخانه در شهرستان ابهر زنجان
آزادسازی ۱۲ هکتار از اراضی حریم رودخانه در شهرستان ابهر زنجان

خبرگزاری میزان – طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر استان زنجان در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: در سال گذشته ۱۲ هکتار از تصرفات در بستر و حریم رودخانه در این شهرستان به طول ۴/۵ کیلومتر آزاد سازی شده است. وی در ادامه با بیان اینکه این آزاد سازی‌ها با حکم قضایی در ۱۰ […]

خبرگزاری میزان – طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر استان زنجان در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: در سال گذشته ۱۲ هکتار از تصرفات در بستر و حریم رودخانه در این شهرستان به طول ۴/۵ کیلومتر آزاد سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این آزاد سازی‌ها با حکم قضایی در ۱۰ پرونده انجام شده گفت: این آزاد سازی‌ها در حریم و بستر رودخانه‌های ابهر رود، پیرسقا و الگزیر ابهر صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه  در سال گذشته نیز ۲۷۹ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد تاکید کرد: برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز یکی از اهداف و محور‌های مهم فعالیت دادستانی در این راستا است و با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند وفق مقررات با آن‌ها برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/