آرامش تراکتور را برهم نزنید/ دلیل اصلی گزینه شدن خمز برای تیم ملی
آرامش تراکتور را برهم نزنید/ دلیل اصلی گزینه شدن خمز برای تیم ملی

[ad_1] هم خارجی کارنامه‌دار باشد و هم از فوتبال ایران آشنایی داشته باشد و چه کسی بهتر از پاکو خمز. به گزارش قلم پرس،از تبریز، خبر گزینه بودن خمز برای هدایت تیم ملی، نگرانی هواداران تراکتور را به همراه داشته است. درست است برای موفقیت ملی همه باشگاه های و دست اندرکاران فوتبال باید متحد […]

[ad_1]


هم خارجی کارنامه‌دار باشد و هم از فوتبال ایران آشنایی داشته باشد و چه کسی بهتر از پاکو خمز.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، خبر گزینه بودن خمز برای هدایت تیم ملی، نگرانی هواداران تراکتور را به همراه داشته است. درست است برای موفقیت ملی همه باشگاه های و دست اندرکاران فوتبال باید متحد بوده و هر آنچه در توان دارند، برای تیم ملی به کار ببنندند؛ اما چرا در بین این همه مربی خارجی چرا باید سرمربی تیم تراکتور گزینه اصلی خارجی برای تیم ملی باشد؟

 فدراسیون فوتبال که ید طولانی در استفاده از مربیانی خارجی با کارنامه و گاها بدون کارنامه داشته، چرا این بار نمی‌خواهد مربیانی دیگری را پای مذاکره بکشاند. زیرا به خوبی می‌دانند با نوسانات ارز و همچنین قیمت بالای مربیان سرشناس، امکان جذب مربی تراز اول نداشته و مربیان نه چندان مطرح و رده دو هم باید زمان داده و مشخص نیست که آیا موفق خواهند شد یا خیر. برای همین فدراسیون بدون آزمون خطا به دنبال مربی خارجی است که هم از فوتبال ایران آشنایی داشته و هم کارنامه قابل قبولی را از خود به جا گذاشته باشد و چه کسی بهتر از پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور.

نگرانی هواداران تراکتور

تراکتوری ها بعد از چند سال از وضعیت تیم خود راضی هستند.

سال ها بود که تیم تراکتور شرایط خوبی را نداشته است. آخرین سالی که در بخش دولتی بود با خطر سقوط دسته پنجه نرم می کرد. دو سال بعدی با مالکیت خصوصی تیمی ظاهرا مدعی بود که در نهایت بالاترین رتبه اش چهارمی لیگ برتر بود. دو فصل بعدی هم با قرار گرفتن در رده سیزدهم به کار خود خاتمه بخشید.

حالا تراکتوری ها با یک مربی که قرار نبود به تبریز بیاید، روزهای خوب و پرامیدی را تجربه می کنند. با رفتن بردیف و انتخاب گومز، تراکتوری ها بدون اینکه از لحاظ بازیکن تقویت شوند، به ناگاه مدعی لیگ شده و نتایج بسیار خوبی را کسب کردند.

شاید تراکتور به دلیل اینکه در ابتدا امتیازات فراوانی از دست داده و در ۴ هفته اول از ۱۲ امتیاز تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود، نتواند تا رده نخست صعود کند، اما هواداران تراکتور به عملکرد خمز ایمان داشته و مطمن هستند در سال های بعد با خمز می توانند به آرزوی دیرینه خود که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابند.

حالا هواداران تراکتور نگران از انتخاب خمز به عنوان سرمربی تیم ملی هستند.

باشگاه تراکتور هنوز در این مورد واکنش رسمی نشان نداده اما زمانی که شایعه شده بود خمز به فوتبال اسپانیا بازمی گردد، نصیرزاده مدیر باشگاه تراکتور گفته بود وی با تراکتور قرارداد داشته و متعهد به قراردادش است.

 

 


[ad_2]