آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است
آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است، گفت: این استان در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم تر بهره مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می شود.

به گزارش قلم پرس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه ( ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ) در جریان نظارت ستادی از استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران، گفت: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود؛ این مهم در حالیست که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد بشمار می رود.

قالیباف تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم تر بهره مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانجات استان و همچنین پروژه هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است./

انتهای پیام/