آخرین جام جهانی تیراندازی قبل از المپیک در کرواسی
آخرین جام جهانی تیراندازی قبل از المپیک در کرواسی

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد که آخرین جام جهانی قبل از المپیک در کرواسی انجام خواهد شد. این مسابقات قرار است از ۲ تا ۱۲ تیر در اوسییک کرواسی در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی انجام شود.  این مسابقات پیش از این قرار بود به میزبانی باکو انجام شود که به دلیل […]

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد که آخرین جام جهانی قبل از المپیک در کرواسی انجام خواهد شد. این مسابقات قرار است از ۲ تا ۱۲ تیر در اوسییک کرواسی در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی انجام شود. 

این مسابقات پیش از این قرار بود به میزبانی باکو انجام شود که به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

تیم ملی تیراندازی در حال حاضر با ۳ ملی پوش تفنگ نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت در اردوی تدارکاتی کرواسی و مجارستان حضور دارند. 

قرار است تیم دوم نیز متشکل از ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه بعد از آماده شدن ویزا در چند روز آینده عازم این اردو شوند. 

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا قرار است از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد نیز به میزبانی کرواسی انجام شود که تیم ملی ایران به درخواست الهام هاشمی و موافقت فدراسیون جهانی قرار است در این مسابقات شرکت کنند.

تیراندازی ایران ۶ نماینده در دو ماده تفنگ و تپانچه المپیک توکیو خواهد داشت. آرمینا صادقیان، مهیار صداقت، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده در تفنگ و جواد فروغی و هانیه رستمیان در تپانچه اسامی ملی‌پوشان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.
انتهای پیام