آتش سوزی در کارگاه تصفیه روغن بستان‌آباد
آتش سوزی در کارگاه تصفیه روغن بستان‌آباد

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، عیسی ساعد  اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از کارگاه‌های تصفیه روغن در مسیر جاده روستای انباردان بستان‌آباد، نیروی های آتش نشانی شهرداری بستان آباد بلافاصله در محل حاضر شدند. ساعد افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی متاسفانه  سه […]

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، عیسی ساعد  اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از کارگاه‌های تصفیه روغن در مسیر جاده روستای انباردان بستان‌آباد، نیروی های آتش نشانی شهرداری بستان آباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

ساعد افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی متاسفانه  سه عدد از مخازن این کارگاه که حاوی روغن سوخته بودند در آتش سوخته است.

این مسئول به حجم بالای آتش سوزی در این کارگاه اشاره کرد و گفت: تیم های آتش نشانی روستاهای قره بابا و کردکندی جهت کمک رسانی سریعا به محل آتش سوزی اعزام شدند.

ساعد با بیان اینکه  119 دقیقه برای مهار آتش سوزی زمان صرف شد افزود: هنوز علت دقیق آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی می باشد.

وی از نبود امکانات اطفاء حریق در برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان نیز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان امکانات اولیه اطفاء حریق را ندارند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۵