آبرسانی به ۴۰۰ روستای محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی
آبرسانی به ۴۰۰ روستای محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی

[ad_1] مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی ۲۰ سال گذشته با اجرای طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان با ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار توسط بسیج سازندگی استان در مرحله اول آغاز شده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدخانی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی ۲۰ […]

[ad_1]


مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی ۲۰ سال گذشته با اجرای طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان با ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار توسط بسیج سازندگی استان در مرحله اول آغاز شده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدخانی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی ۲۰ سال گذشته با اجرای طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان  با ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول آغاز شده است.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این طرح  با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است که جزو اولین استان‌های کشور در شروع عملیات هستیم.

برنامه‌های محرومیت‌زدایی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان اجرا شود

جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی باید براساس شاخص‌های معین و هماهنگ با تمام دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان تدوین و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان با ملاک و معیار مشخصی اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: برای افزایش بهره‌وری و اثرگذاری بیشتر باید تمامی اقدامات با هماهنگی و تعامل و براساس شاخص‌های معین اجرا شود.
 
وی ادامه داد: گروه‌های بسیجی به صورت داوطلبانه و خودجوش و با حس مسئولیت و درک بیشتر مشکلات در برنامه‌های توسعه‌ای مناطق محروم حاضر می‌شوند که این امر موجب افزایش حس مشارکت در بین مردم نیز می‌شود.
 
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌اند.
 
محمد اسکندری افزود: چابکی، تخصص و تعهد از جمله ویژگی‌های بارز این گروه‌ها است که در بسیاری از حوزه‌ها کمک‌حال دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند.
 
وی ادامه داد: تمامی اقدامات در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها باید متوازن و هماهنگ با دستگاه‌های دولتی و همراهی بسیج در استان اجرا شود.

انتهای پیام/ی


[ad_2]