کسب نشان بلورین سطح  C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی
کسب نشان بلورین سطح  C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

[ad_1] کسب نشان بلورین سطح C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به دریافت نشان بلورین سطح C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل ۳۴۰۰۰ گردید. آئین اختتامیه هفتمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴۰۰۰ با اعطای جوایز شرکت های رهسپار […]

[ad_1]

کسب نشان بلورین سطح C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به دریافت نشان بلورین سطح C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل ۳۴۰۰۰ گردید.

آئین اختتامیه هفتمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴۰۰۰ با اعطای جوایز شرکت های رهسپار تعالی در این حوزه برگزار شد. در این مراسم که دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد، از ۳۴ سازمان برتر تقدیر بعمل آمد و سازمان‌های برگزیده موفق به دریافت جوایز سطح سیمین، برنزین و بلورین شدند.
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در این دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی۳۴۰۰۰ که به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد ، با دو سطح ارتقاء نسبت به سال گذشته، نشان بلورین C3 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی و تندیس را کسب نماید.
شایان ذکر است شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تنها شرکت از مجموعه صنعت آب و فاضلاب کشور می باشد که در این جایزه حضور داشته و فرایند های منابع انسانی خود را در معرض ارزیابی قرار می دهد.
سطوح امتیازات در استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، به‌گونه‌ای است که ۲۰۰۰۰ امتیاز آن مربوط به سطوح بلوغ فرآیندی و ۱۴۰۰۰ امتیاز آن نیز بررسی نتایج و نگرش‌های کارکنان در خصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی ازجمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت، سلامت و بهداشت روان‌شناختی، اعتیاد به کار و … می‌باشد.
این گواهینامه بر اساس ارزیابی انجام شده توسط تیم اعزامی دبیرخانه جایزه ملی مدیریت منابع انسانی۳۴۰۰۰ در بهمن ماه سال جاری بوده و در این برنامه فرایند های مختلف حوزه منابع انسانی شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.


 

[ad_2]