به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس مظلومی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سهم بیش از یک درصدی بیمه تعاون از کل صنعت بیمه کشور اظهار داشت: در این بین در حالی که سهم آذربایجان شرقی از برآورد بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی درآمد سیستم بیمه کشور حدود ۳.۸ درصد است، سهم […]

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس مظلومی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سهم بیش از یک درصدی بیمه تعاون از کل صنعت بیمه کشور اظهار داشت: در این بین در حالی که سهم آذربایجان شرقی از برآورد بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی درآمد سیستم بیمه کشور حدود ۳.۸ درصد است، سهم استان در سبد درآمدی بیمه تعاون  بیش از ۷ درصد است.

وی افزایش تعداد شرکت های بیمه ای به دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابت های ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه نامه های کسب و کار که به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می شود، در سایر حوزه های بیمه ای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم نه رقابت با دیگر شرکت ها.
مدیر عامل بیمه تعاون کشور خاطر نشان کرد:  بنگاه های اقتصادی علاوه بر فعالیت اصلی خود، برخی مسئولیت اجتماعی نیز دارند که بیمه تعاون در این خصوص در سال ۹۸ زنگ بیمه مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای به زبانی ساده و قابل فهم اجرا کرد و در دوران کرونا نیز این طرح با ارسال هدایا و بسته های آموزشی به دانش آموزان ابتدایی ادامه یافته و در برخی فعالیت های ورزشی نیز حضور داریم.

وی در تشریح دیگر اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: در مدت شیوع بیماری کرونا با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت تعطیلی بدلیل این همه گیری، از برچیده شدن سه هزار واحد کسب و کار کوچک و متوسط جلوگیری کردیم که این اقدامات در کنار دیگر خدمات توسط یک هزار نمایندگی بیمه تعاون در کل کشور و برای ۴۰۰ هزار بیمه شده صورت گرفته است.

مظلومی تصریح کرد: یکصد نمایندگی بیمه تعاون نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۳۰ مورد از این نمایندگی ها مختص خدمات بیمه عمر بوده و باقی خدمات مختلط بیمه ای را به مشتریان ارائه می کنند و در این بین بیمه درمانی واحدهای کسب و کار کوچک و متوسط مختص بیمه تعاون بوده و این دسته از کسب و کارها با هر تعداد نیرو می توانند از خدمات بیمه ای درمان بهره مند شوند.

مدیر عامل بیمه تعاون تسریع در پرداخت خسارت های بیمه ای را مهمترین وجه تمایز و مزیت رقابتی این مجموعه عنوان و تصریح کرد: حتی در دوردست ترین نقطه کشور نیز ارزیابی خسارت را با واحدهای سیار خود در ۴۵ دقیقه انجام می دهیم و تنها و اولین شرکت بیمه هستیم که مرکز تماس سنجش رضایت را برای تماس با خدمت گیرندگان و ارزیابی رضایت و پیگیری شکایت مشتری و جلب رضایت نهایی آنها راه اندازی کرده ایم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵