جلوگیری از ۱۱۴۱ مورد خطر آفرین برای شهروندان در سال‌جاری 
جلوگیری از ۱۱۴۱ مورد خطر آفرین برای شهروندان در سال‌جاری 

به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج ضمن اعلام این خبر گفت: دریچه‌های سرقت شده از معابر و محلات که منجر به خطر برای شهروندان و خودروها می‌شود، در اولین فرصت توسط اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه اقدام به رفع خطر می‌گردد. وی در ادامه به پلمپ مغازه‌های خطر آفرین در سطح حوزه نیز […]

به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج ضمن اعلام این خبر گفت: دریچه‌های سرقت شده از معابر و محلات که منجر به خطر برای شهروندان و خودروها می‌شود، در اولین فرصت توسط اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه اقدام به رفع خطر می‌گردد.

وی در ادامه به پلمپ مغازه‌های خطر آفرین در سطح حوزه نیز اشاره نمود و با بیان اینکه این اقدام طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: پلمپ مغازه‌های خطر آفرین از ایجاد خطرات جانی و مالی برای شهروندان جلوگیری می‌کند.

شهردار منطقه ۵ در ادامه به اقدامات این منطقه در سال جاری با هدف رفع خطرات جانی و مالی از عابرین پیاده و همچنین وسایط نقلیه اشاره کرد و در این رابطه اعلام کرد: در سال جاری ۵۸۳ مورد اقدام به تعمیر و نصب دریچه‌های سرقتی در معابر سطح حوزه شده است.

نساج همچنین به دال‌گذاری در معابر اشاره کرد و در این خصوص با بیان اینکه ۵۵۰ مورد در سال جاری اقدام به دال‌گذاری شده، در پایان به پلمپ مغازه‌های خطر آفرین نیز اشاره کرده و گفت: ۸ مغازه خطر ساز پس از صدور رأی از کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها توسط اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه، پلمپ و تعطیل شده‌اند.