۳۲۴۱ شعبه در انتظار ۲میلیون و ۹۵۵هزار و ۳۳۲ نفر از مردم آذربایجان شرقی
۳۲۴۱ شعبه در انتظار ۲میلیون و ۹۵۵هزار و ۳۳۲ نفر از مردم آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از آغاز رای گیری در ۳ هزار و ۲۴۱شعبه در استان خبر داد و گفت: دو میلیون و ۹۵۵هزار و ۳۳۲ نفر از مردم استان واجدین شرایط رای دادن هستند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سعید شبستری در خصوص آمار شعب اخذ رأی در استان  اظهار […]

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از آغاز رای گیری در ۳ هزار و ۲۴۱شعبه در استان خبر داد و گفت: دو میلیون و ۹۵۵هزار و ۳۳۲ نفر از مردم استان واجدین شرایط رای دادن هستند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سعید شبستری در خصوص آمار شعب اخذ رأی در استان  اظهار داشت: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در استان ۳ هزار و ۲۴۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۲۵ شعبه ثابت و ۷۱۶ شعبه سیار است.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳ هزار و ۶۳۷ شعبه در استان پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۳۵۹ شعبه اخذ رأی مکانیزه در ۶ شهر اهر، مرند، میانه، بناب، مراغه و شهر جدید سهند است.

شبستری ادامه داد: در خصوص انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نیز ۵۲۲ شعبه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۴۵ شعبه در شهرستان اهر و ۱۰۰ شعبه در شهرستان هریس و ۲۰۱ شعبه در شهرستان مراغه و ۷۶ شعبه در شهرستان عجب‌شیر مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه  انتخابات در ۶۲ شهر و یک هزار و ۹۶۰ روستای استان برگزار می شود، بیان کرد: بر اساس آمار اعلامی جمعیت استان  واجدین شرایط رای دادن ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۳۳۲ نفر بوده که از این تعداد ۶۶ هزار و ۱۰۲ نفر رأی اولی هستند.

شبستری در خصوص تعرفه‌های انتخاباتی نیز بابیان اینکه تعرفه‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس توزیع‌شده است، ادامه داد: در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری برای هرکدام ۳ میلیون و ۱۴۵ هزار برگ تعرفه توزیع و در خصوص انتخابات میان‌دوره‌ای نیز ۴۲۱ هزار برگ تعرفه توزیع‌شده است.

وی اضافه کرد: در ۲۸۵ روستا روستاها نیز به دلیل به حدنصاب نرسیدن کاندیداها انتخابات برگزار نخواهد شد.