۱۰۰۰ برنامه ورزشی در انتظار نوجوانان و جوانان تبریز
۱۰۰۰ برنامه ورزشی در انتظار نوجوانان و جوانان تبریز

[ad_1] شهردار تبریز از برگزاری یک‌هزار برنامه ورزشی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: المپیاد پرچم حرکتی در راستای یکپارچگی و وحدت ملی است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امشب در آیین افتتاح مسابقات فوتسال و مینی فوتبال المپیاد پرچم با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری، پرداخت به ورزش […]

[ad_1]


شهردار تبریز از برگزاری یک‌هزار برنامه ورزشی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: المپیاد پرچم حرکتی در راستای یکپارچگی و وحدت ملی است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امشب در آیین افتتاح مسابقات فوتسال و مینی فوتبال المپیاد پرچم با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری، پرداخت به ورزش در قالب های مختلف است، اظهار کرد: امیدوارم المپیاد پرچم در جای جای ایران و تمام شهرهای کشور توسعه یابد و جوانان بتوانند استعدادهای ورزشی خود را شکوفا کنند.

وی المپیاد پرچم را حرکتی ملی در راستای یکپارچگی و وحدت ملی در قالب ورزش و عزمی بلند برای حفظ و تقویت وحدت بین مردم کشور دانست و افزود: رویداد ورزشی المپیاد پرچم در ۱۴۰۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

هوشیار با اشاره به اینکه تبریز دبیرخانه المپیاد پرچم است، این اتفاق را به لحاظ سبقه ورزشی شهر تبریز و شروع المپیاد از این شهر اعلام کرد و گفت: می‌توانیم در بستر المپیاد پرچم، استعدادهای ورزشی در رده‌های مختلف را شناسایی کنیم تا این استعدادها بتوانند در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی پایه بودجه ریزی شهرداری تبریز برای ورزش در سال آینده را مبتنی در دو حوزه دانست و گفت: یکی از این حوزه‌ها زیرساختی است و می‌خواهیم توسعه عادلانه سرانه ورزشی را در تمام نقاط شهر به‌خصوص در نقاط کم برخوردار افزایش دهیم.

به گفته هوشیار، شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی تلاش دارد در سطح مناطق دهگانه، هر هفته یک رویداد ورزشی برگزار کند و بر این اساس سال آینده یک‌هزار برنامه ورزشی توسط شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


[ad_2]