۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد
۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

به گزارش قلم پرس، فرهنگ‌سرای استاد نظمی تبریز یکی از پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۹ شهرداری تبریز است که با مساحت یک هزار مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. برنامه‌ریزی مدیریت شهری تبریز آموزش مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی و کلاس های جانبی در این مرکز است. پارک محله‌ای […]

به گزارش قلم پرس، فرهنگ‌سرای استاد نظمی تبریز یکی از پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۹ شهرداری تبریز است که با مساحت یک هزار مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. برنامه‌ریزی مدیریت شهری تبریز آموزش مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی و کلاس های جانبی در این مرکز است.

پارک محله‌ای نصر  دیگر پروژه شهرداری منطقه ۵ است که با مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

پروژه رمپ پاسداران به باغمیشه با ۵۰۰ متر طول و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، دیگر  پروژه‌ای است که روز دوشنبه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

احداث و برق‌رسانی به مراکز ذخیره آب در مرزداران، جاده تهران و پارک جنگلی آرپادره‌سی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، پروژه دیگر این منطقه است که همزمان با یپر پروژه‌ها بهره‌برداری می رسد.

۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی اتوبان پاسداران و معابر اصلی حوزه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه بعدی شهرداری منطقه ۵ است که روز دوشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

برق‌رسانی و تأمین روشنایی پارک جنگلی آرپادره‌سی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال پروژه بعدی منطقه ۵ است که همزمان با دیگر پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

کف‌سازی پارک‌ها، معابر و اصلاح جداول سطح حوزه نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به همراه دیگر پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

تکمیل مبلمان پارک‌های سطح حوزه با اعتبار ۲۰ میلیارد نیز در کنار پروژه‌های اصلی شهرداری منطقه ۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

لوله‌کشی شبکه آب خام منطقه به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آخرین پروژه شهرداری منطقه ۵ تبریز است که روز دوشنبه همزمان با دیگر پروژه‌های این منطفه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه ۵ تبریز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل حضور افراد برگزار می‌شود.