۹۷۳ امتیاز حاصل تلاش کیانوش در قهرمانی آسیا/ رستمی: استرس زیادی داشتم و نتیجه خوبی نگرفتم
۹۷۳ امتیاز حاصل تلاش کیانوش در قهرمانی آسیا/ رستمی: استرس زیادی داشتم و نتیجه خوبی نگرفتم

به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی وزنه بردار ملی پوش ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو، در مسابقات قهرمانی آسیا وزنه زد. او در این رقابت‌ها رکورد مجموع ۳۷۳کیلوگرم را به ثبت رساند و طبق سیستم امتیاز دهی روبی، ۹۷۳.۲۷۳ امتیاز کسب کرد. او مسابقات گزینشی خود را که باید شش مسابقه باشد، تکمیل کرد. او پیش […]

به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی وزنه بردار ملی پوش ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو، در مسابقات قهرمانی آسیا وزنه زد. او در این رقابت‌ها رکورد مجموع ۳۷۳کیلوگرم را به ثبت رساند و طبق سیستم امتیاز دهی روبی، ۹۷۳.۲۷۳ امتیاز کسب کرد.

او مسابقات گزینشی خود را که باید شش مسابقه باشد، تکمیل کرد. او پیش از این ۲۸۵۲ امتیاز کسب کرده بود که اکنون کمترین امتیاز یعنی ۸۱۰ امتیازی که از مسابقه جام پادشاهی تایلند گرفته بود کسر و امتیاز مسابقه قهرمانی آسیا جایگزین می شود.

امتیاز او از چهار مسابقه مورد محاسبه برای کسب سهمیه المپیک اکنون ۳۰۱۴.۵۰۵ است.

رستمی بعد از پایان مسابقه خود از  تعداد زیاد مسابقات برای کسب سهمیه المپیک گلایه داشت و عنوان کرد: چه فایده دارد وقتی باید  استرس زیادی را تحمل کنیم. من در مسابقات شرکت کرده ام، تست دوپینگ هم داده ام اما نتوانسته ام امتیاز لازم برای حضور در المپیک را کسب کنم. به دلیل استرس زیاد نتوانستم نتیجه دلخواهم را بگیرم و شش ماه مسابقه ای نبود و بدن من افت کرد.

فردا (جمعه) رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم برگزار می شود و سهراب مرادی و وزنه بردار چین تایپه روی تخته می روند که باید دید آنها نیز چه امتیازی می گیرند.

سهراب مرادی، کیانوش رستمی، وزنه بردار قرقیزستان و چین تایپه برای کسب عنوان بهترین وزنه بردار قاره آسیا در رنکینگ المپیک تلاش می کنند تا از طریق جواز حضور در المپیک را به دست بیاورند.

انتهای پیام