۳ پرونده در دادگستری هشترود به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با صلح و سازش مختومه شد
۳ پرونده در دادگستری هشترود به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با صلح و سازش مختومه شد

[ad_1] رئیس دادگستری شهرستان هشترود از توابع استان آذربایجان شرقی از سازش در ۳ پرونده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال خبر داد. یوسف رضوی در گفت‌و‌گو با میزان، از سازش سه فقره پرونده به ارزش ریالی ۸۰ میلیارد در شهرستان هشترود خبر داد و بیان کرد: با تلاش حسین عظیمی قاضی اجرای احکام شورای حل […]

[ad_1]

رئیس دادگستری شهرستان هشترود از توابع استان آذربایجان شرقی از سازش در ۳ پرونده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

یوسف رضوی در گفت‌و‌گو با میزان، از سازش سه فقره پرونده به ارزش ریالی ۸۰ میلیارد در شهرستان هشترود خبر داد و بیان کرد: با تلاش حسین عظیمی قاضی اجرای احکام شورای حل اختلاف و کارکنان آن شعبه و در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش، سه فقره پرونده به ارزش حدود ۸۰ میلیارد ریال با جلب رضایت اصحاب دعوی منجر به صلح و سازش شد.
وی ادامه داد: این اختلاف مالی با مبلغ بسیار بالا مربوط به سه فقره پرونده مطالبه مهریه به تعداد ۶۱۵ سکه بهار آزادی است که با میانجی گری کارکنان اجرای احکام، محکوم لهم کل مهریه‌های خویش را بذل کردند.
رئیس دادگستری شهرستان هشترود افزود: با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه به طور چشمگیری ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش خواهد یافت و علاوه بر این که اختلاف به صورت ریشه‌ای حل می‌شود، طرفین به رضایت خاطر و آرامش خاطر خواهند رسید.
 
انتهای پیام/

[ad_2]