۱۲ نامگذاری جدید در معابر و اماکن عمومی شهر تبریز
۱۲ نامگذاری جدید در معابر و اماکن عمومی شهر تبریز
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر از نامگذاری ۱۲ معبر شهری در کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهری تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، غلامرضا احمدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر در خصوص نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز اظهار کرد: کوی گلشن در خیابان شهید عباس زاده، به درخواست اهالی محل و بنا بر سکونت خانواده شهید میلاد جبارپور در این محله، مزین به نام این شهید والامقام شده و به کوی شهید میلاد جبارپور تغییر نام انجام گرفت.

رئیس کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز اضافه کرد: نامگذاری دو کوچه بی نام واقع در میدان ستارخان، به نام های کوچه شهید عبدالله مرادی و شهید شاپور ابراهیمی تغییر و  به تصویب این کمیته رسید. همچنین نامگذاری کوچه بی نام واقع در خیابان خلیل‌آباد کوچه حاج کامران، به نام کوچه شهید رستم سعدی پور به تصویب رسید.

وی گفت: در راستای پاسداشت مقام شامخ شهیدان، خیابان بی نام واقع در ابتدای شهرک سفیر امید به نام خیابان شهید یوسف ضیاسرایی نامگذاری شد. همچنین نامگذاری دو کوی صنعتی بی نام واقع در جاده تبریز – صوفیان به نام کوی مهران و کوی وحید انجام گرفت. نامگذاری کوچه‌ای بی نام واقع در شهرک نور داخل خیابان نگارستان غربی روبروی خیابان معلم نیز بنا بر درخواست اهالی به نام کوچه یاسمن از دیگر مصوبات امروز کمیته نامگذاری است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با توجه به سکونت خانواده شهید حمید شفاعت قراملکی در خیابان ۱۸ متری دوم واقع در کوی الهی‌پرست، این خیابان به نام همین شهید تغییر کرد.

وی اظهار کرد: نامگذاری خیابانی بی نام در شهرک ولیعصر (عج) به نام خیابان موعود به تصویب رسید. همچنین نامگذاری دو پل روگذر در حال احداث واقع در میدان شهید فهمیده، پل پاسداران به ولیعصر به نام شهدای مدافع حرم و پل رشدیه به پاسداران نیز مزین به نام مبارک شهید علیرضا حنیفه‌زاد (شهید حادثه سقوط هواپیما در تبریز) شد.

انتهای پیام/