یک فوتی و ۴۵ مصدوم  حاصل حوادث شب چهارشنبه آخرسال
یک فوتی و ۴۵ مصدوم  حاصل حوادث شب چهارشنبه آخرسال

سخنگوی اورژانس کشور، آخرین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال را تا ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شامگاه سه شنبه ۴۵ مصدوم و یک فوت اعلام کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجتبی خالدی شامگاه سه شنبه با اعلام این آماراظهارکرد: حوادث شب چهارشنبه آخرسال تا ساعت یادشده ۴۵مصدوم شامل۴۰ مرد و ۵ […]

سخنگوی اورژانس کشور، آخرین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال را تا ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شامگاه سه شنبه ۴۵ مصدوم و یک فوت اعلام کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجتبی خالدی شامگاه سه شنبه با اعلام این آماراظهارکرد: حوادث شب چهارشنبه آخرسال تا ساعت یادشده ۴۵مصدوم شامل۴۰ مرد و ۵ زن برجای گذاشته است.
وی ادامه داد: طبق اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ازاین تعداد مصدوم حوادث شب چهارشنبه سوری ۲۶ مورد سوختگی گزارش شده که مصدومان آن بیشتر از نواحی دست، صورت و گردن دچار سوختگی درجه یک تا سه شده اند.
وی اضافه کرد: متاسفانه مصدومان حوادث امشب در اثر استفاده از مواد محترقه دست ساز به وی‍ژه نارنجک های دستی و نظایر آن دچار سانحه شده اند.
خالدی گفت: طبق اطلاعاتی دریافتی از امدادگران اورژانس پیش بیمارستانی یک مورد قطع عضو، پسر ۱۲ ساله در مراغه، یک مورد فوتی مرد ۴۵ ساله به دلیل ایست قلبی براثرصدای انفجارمواد محترقه در رباط کریم و یک مورد مصدوم بدحال که یک پسر بچه ۱۴ ساله در کرمانشاه می باشد نیز گزارش شده است.
سخنگوی اورژانس کشوراعلام کرد، رده سنی مصدومین زیر۲۰سال است و بیشتر آسیب ها از ناحیه دست، سر و صورت و بیشترین آمارمصدومین مربوط به استان های فارس و تهران می باشد.
خالدی توضیح داد: مراکز درمانی و بیمارستانی درحال ارایه خدمات درمانی به همه مصدومین شب چهارشنبه آخر سال هستند.