یک امتیاز هم در این شرایط برای ما خوب است
یک امتیاز هم در این شرایط برای ما خوب است

به گزارش قلم پرس، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص جو بازی با تراکتورسازی گفت:‌امروز همه سنگ تمام گذاشتند به خصوص مأموران نیروی انتظامی و لطف کردند که همه چیز خوب انجام شد.امروز هم بازی سختی داشتیم و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. وی در خصوص اینکه یکی از هواداران پرسپولیس مورد ضرب […]

به گزارش قلم پرس، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص جو بازی با تراکتورسازی گفت:‌امروز همه سنگ تمام گذاشتند به خصوص مأموران نیروی انتظامی و لطف کردند که همه چیز خوب انجام شد.امروز هم بازی سختی داشتیم و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در خصوص اینکه یکی از هواداران پرسپولیس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و فیلم آن در فضای مجازی موجود است‌،گفت: باید به این مسئله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ورود کند.

حسینی در خصوص بازی هم افزود: امروز بازی برای هر دو تیم سخت بود اما بچه‌های ما خسته هستند و نتوانستند شرایط بازی را کنترل کنند، اما یک امتیاز هم در این شرایط برای ما خوب است.

کاپیتان پرسپولیس درباره بگو مگویی که بین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به وجود آمد، تصریح کرد: آنها با هم درگیر نشدند عالیشاه به او گفت که مشکل خاصی وجود ندارد و بیرانوند هم در شرایط خوبی قرار داشت و مشکلی وجود نداشت.