یک اردنی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید شد
یک اردنی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عصر دیروز (شنبه – ۱۵ می)، شمار زیادی از ساکنان نوار غزه، پیکر یک شهید اردنی به نام «جمعه الطلحه» معروف به «ابومجاهد» را که در جریان بمباران جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیده بود تشییع کردند.  پایگاه خبری «الغد» اردن روز شنبه، تصاویری از مراسم تشییع این شهید […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عصر دیروز (شنبه – ۱۵ می)، شمار زیادی از ساکنان نوار غزه، پیکر یک شهید اردنی به نام «جمعه الطلحه» معروف به «ابومجاهد» را که در جریان بمباران جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیده بود تشییع کردند. 

پایگاه خبری «الغد» اردن روز شنبه، تصاویری از مراسم تشییع این شهید اردنی منتشر کرد. در این ویدئو گفته می‌شود که  که وی چندین سال است که با تمام دارایی خود به فلسطین آمده و در نوار غزه زندگی می‌کرد و سرانجام مانند یک مجاهد در فلسطین به شهادت رسید.

 

امروز پایگاه خبری «الغد» مصاحبه‌ای از «فارِس»،  پسر جمعه الطلحه منتشر کرد. وی در این مصاحبه تصریح کرد که پدرش زندگی خود را وقف فلسطین و آزادسازی مسجدالاقصی کرده بود.

وی توضیح داد: پدرم ده‌سال پیش به غزه رفت و به «کتائب القسام» [شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس] پیوست. ما او را تنها یک‌بار، آن هم، شش سال پیش در مصر ملاقات کردیم.

پسر این مجاهد شهید اردنی افزود که پدرش متولد ۱۹۶۲ میلادی بود و به عنوان یک پیمانکار در اردن کار می‌کرد.

وی درباره همکاری پدرش با کتائب القسام گفت: ما اطلاعی از ماهیت کار وی نداشتیم و تنها پس از شهادتش بود که دریافتیم وی یک فرمانده امنیت سایبری در کتائب عزالدین القسام [شاخه نظامی حماس] بود. 

 به گفته فارِس، شهید جمعه الطلحه دارای چهار پسر و یک دختر بود که همگی به شهادت پدرشان افتخار می‌کنند و خشنودی‌شان بیشتر از غم‌شان است زیرا وی در راه آزادسازی مسجدالاقصی شهید شده و این مایه افتخار آنهاست و کمترین چیزی است که مردم اردن در راه فلسطین تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/ص