یعقوب هوشیار: ترافیک تبریز پس از ساماندهی وانت بارها کاهش می‌یابد
یعقوب هوشیار: ترافیک تبریز پس از ساماندهی وانت بارها کاهش می‌یابد
شهردار تبریز ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی را عامل مهمی در کاهش ترافیک معابر سطح شهر دانست و گفت: قصد شهرداری تبریز آسیب زدن به معیشت این قشر نیست.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: با ساماندهی وانت بارها شاهد کاهش ترافیک در معابری که این وانت بارها حضور داشتند شده ایم و در ادامه این روند شاهد کاهش ترافیک در معابر بیشتری از شهر خواهیم بود.

هوشیار افزود: رویکرد اصلی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ در بودجه مشخص خواهد شد و امیدوارم در کمترین زمان ممکن، به نقطه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی سطح شهر، گفت: هم اکنون این طرح در حال اجرا است و در این مدت کم شاهد هستیم که ترافیک این معابر تغییر محسوسی داشته است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه هدف مدیریت شهری از اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی، آسیب به معیشت فعالان این حوزه نیست، از مکان یابی برای فعالیت این وانت‌بارها خبر داد.

وی با اشاره به ایجاد میدان دام، گفت: ایجاد میدان دام نیز در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد تا این عارضه نیز از بین برود. امیدوارم اعضای شورای شهر همراهی مناسبی برای اجرای این طرح‌ها در سال آینده داشته باشند.

انتهای پیام/