پیدا شدن پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر
پیدا شدن پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امروز در پی عملیات جستجوی مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر پیکر ۲ تن دیگر از مفقودین پیدا شد ه و آمار جانباختگان به ۱۹ نفر رسید، بر اساس آمار اعلامی مفقودیناین حادثه در شهرستان آذرشهر ۲۲ نفر بود. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در گفت […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امروز در پی عملیات جستجوی مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر پیکر ۲ تن دیگر از مفقودین پیدا شد ه و آمار جانباختگان به ۱۹ نفر رسید، بر اساس آمار اعلامی مفقودیناین حادثه در شهرستان آذرشهر ۲۲ نفر بود.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در گفت وگو با خبرنگاران، از پیدا شدن پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر خبر داد.

وی افزود: با توجه به بارش های بی سابقه طی چند روز گذشته در استان که موجب وقوع سیل در برخی نقاط استان شد، تعدادی از هم استانی های در روستاهای چنار عجب شیر و آذرشهر کشته و مفقود شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به این بحث از اولین ساعات جاری شدند سیل در استان دستگاه های امداد رسان و نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی در منطقه حاضر شده و به جستجو و امداد رسانی پرداختند،

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار اعلامی در پی این حادثه در شهرستان آذرشهر ۸ خودرو دچار سیل و ۲۲ نفر مفقودی اعلام شده بود.

شبستری، با بیان اینکه با تلاش تیم های امدادرسانی و همچنین حضور نیروهای ارتشی در منطقه تا دیروز پیکر ۱۸ تن از مفقودین پیدا شده بود، ادامه داد: در راستای جستجوی بهتر مفقودین از تجهیزات و ادوات همه دستگاه ها حتی شهرداری تبریز استفاده شده و بر اساس گزارش ها امروز پیکر ۲ تن از مفقودین حادثه آذرشهر امروز طی عملیات جستجو پیدا شده است.

وی  با بیان اینکه عملیات جستجوی مفقودین همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان برای پیدا کردن مفقودین در بهترین زمان طلایی یعنی ۴۸ ساعت پس از وقوع حادثه است چرا که در غیر اینصورت روند عملیات دچار مشکل خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارشات ۸ خودرو در پی جاری شدن سیل در آذرشهر موجب سانحه و ۲۲ نفر مفقود شدند.